Outros legados

Camilo José Cela con José García Nieto.

A Fundación Pública Galega Camilo José Cela colabora habitualmente coa Fundación José García Nieto na convocatoria anual do Concurso Internacional de Micropoemas José García Nieto.

Para coñecer máis sobre o poeta ovetense consulta a web da súa Fundación:

imagen_linkFundación José García Nieto

Outros legados:

Ademais do legado de Camilo José Cela e do legado de José García Nieto, outros autores doaron á Fundación o seu legado para que sexa custodiado e conservado para a posteridade: o legado do escritor padronés Nicasio Pajares —doado pola súa filla María del Carmen Pajares Escolano—, o do tamén escritor José María Sánchez-Silva, o do pintor granadino Eduardo Correa, o legado sobre Dámaso Alonso do que fora bibliógrafo de Cela Fernando Huarte Morton e outros que completan os fondos da Fundación e compoñen un conxunto único no mundo.