Programación educativa

En 1986 Camiliño Josesiño creou o seu museo en Iria Flavia, a aldea na que naceu. Nel gárdanse todas as súas cousas para que non se estraguen e para que todas as persoas que queiran poidan vir velas e aprendan moito sobre Camiliño e as súas obras, pero tamén sobre outros escritores e artistas amigos seus.
Por iso, todos os anos, na Fundación pensamos unha chea de actividades para que ademais de aprender, a xente que nos visite se divirta moito no museo de Camiliño, especialmente os nenos que veñan vernos co cole. Para eles temos preparadas unha chea de actividades entretidas. Queres coñecelas? Dá igual os anos que teñas porque temos para todas as idades.

Visitas comentadas e talleres

Xogando podes visitar o museo. Ademais, podes realizar algún taller relacionado con elas nos que a imaxinación, a creatividade e a diversión están garantidas. Coñece aquí algunhas das nosas visitas.
Le aquí a nosa proposta
Es / Gl

Camiliño Josesiño vai ao colexio - maletas didácticas

Pero se o teu cole non te pode traer de visita ao museo de Camiliño Josesiño, podemos prestarche algunha maleta didáctica na que metemos algunhas das cousas preferidas de Camiliño.
Le aquí a nosa proposta
Es / Gl

Letreseo: semana das letras no museo

En maio, durante unha semana, todos os anos o museo está de festa porque hai moito que celebrar: é o aniversario de Camiliño Josesiño (11 de maio), o Día das Letras Galegas (17 de maio) e o día Internacional dos Museos (18 de maio). Non o perdas porque sempre temos algunha sorpresa!

Asesoramento ao profesorado

Se es profe, botámosche unha man para preparar a visita e temos á vosa disposición materiais que podedes descargar no apartado "recursos". Recomendámosche tamén a Unidade de Lectura Interactiva realizada xunto con EducaBarrié "Camilo José Cela, un creador total". Atrévete a coñecer a Camiliño Josesiño e sácalle partido nas túas clases!

Estas son algunhas das cousas que che temos preparadas. Se queres coñecer máis, consulta a nosa PROGRAMACIÓN EDUCATIVA PARA ESTE CURSO 2019-2020.