Museo Camilo José Cela

ACTIVIDADES CULTURAIS

A Fundación ofrece anualmente unha completa programación cultural para achegar a figura de Camilo José Cela e o seu legado ao visitante: visitas guiadas á exposición permanente, préstamos a outras institucións, actividades educativas para escolares e eventos culturais de todo tipo.
A Fundación tamén programa exposicións temporais tanto dentro como fóra da súa sede, ou ben relacionadas con algunha efeméride de interese ou ben como colaboración con outras entidades co obxectivo de converter o Museo Camilo José Cela nun referente cultural e artístico da comarca.
A Fundación dispón tamén de amplos e cómodos espazos, de recunchos cheos de historia e de cultura para a realización de todo tipo de actos, cursos, conferencias ou presentacións.

EXPOSICIÓN PERMANENTE

Como entidade museística, a Fundación conta cunha exposición permanente vertebrada de forma cronolóxica co fin de mostrar a bagaxe vital e literaria de Camilo José Cela.
(GALERÍA DO MUSEO)

POLÍTICA DE PRÉSTAMOS

Como complemento ás exposicións propias, a Fundación desenvolve unha política de préstamos gratuítos de fondos museísticos a outras institucións.
Se es unha institución interesada no préstamo dalgún dos nosos fondos podes contactarnos no enderezo electrónico iriaflavia@fundacioncela.com